De wereld achter groente en fruit - Reisverslagen van Petra van der Kooij - WaarBenJij.nu De wereld achter groente en fruit - Reisverslagen van Petra van der Kooij - WaarBenJij.nu

De wereld achter groente en fruit

Voor Eosta, de marktleider in biologische en Fair Trade groente en fruit, ga ik op zoek naar de wereld achter groente en fruit. Daarvoor reis ik met de trein door Europa en breng ik met het schrijven van blogs in kaart hoe er door supermarkten en klanten wordt omgegaan met duurzaamheid.

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2012

Het einde of toch een nieuw begin?

21 Augustus 2012

Een ontmoeting met biologisch Oslo

20 Augustus 2012

De wetenschappelijke betekenis natuurlijk voedsel

19 Augustus 2012

Stof tot nadenken

18 Augustus 2012

Niet-organisch voedsel
Petra

Voor Eosta, de marktleider in biologische en Fair Trade groente en fruit, ga ik op zoek naar de wereld achter groente en fruit. Daarvoor reis ik met de trein door Europa en breng ik met het schrijven van blogs in kaart hoe er door supermarkten en klanten wordt omgegaan met duurzaamheid.

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20210

Voorgaande reizen:

24 Juli 2012 - 23 Augustus 2012

De wereld achter groente en fruit

Landen bezocht: